Ühe vana tõdemuse järgi saavad kõik maailma hädad alguse kas rumalatest inimestest või liiga vähesest rahast. TV4 puhul kehtivad ilmselt mõlemad. Mäletan, et kunagi pidasime ühte pisikest internetiportaalikest, mida külastas heal juhul mõnituhat inimest kuus - aga me suutsime sinna raha eest reklaami müüa. Mitte palju, aga väikse taskuraha saime ikka. Ei Kalev Sport ega TV4 pole praeguseks (vähemalt niipalju kui olen jälginud) ühtegi sekundit reklaami müünud. Kuidas see võimalik on?
Üks järjekordseid ämberotsuseid tuli eelmisel nädalal, kui uudistest võis lugeda, et praegused omanikud kavatsevad Leviraga lepingu lõpetada. See tähendab, et TV4 kaob maapealsest digilevist ja jääb ainult kaabelvõrkudesse. Ma usun, et Zuumi kliendid oleks just TV4 potentsiaalsed vaatajad, kuna nendeni teisi spordikanaleid väga ei jõua. Eks saab ka ilma jalgpallita, aga kanalil on jälle üks vaataja vähem...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar