Igasugused SMS hääletused ja mängud on meediakanalitele arvestatav sissetulek reklaamimüügi kõrval. Näiteks eelmisel pühapäeval toimunud lemmiklaulusaade TV3s ootas metsikuid rahvamasse hääletama. Väga kaval idee, mis ilmselt noortele (õigemini nende raha teenivatele vanematele) on paras väljaminek. Seejuures mängude korraldajad ei avalda pea kunagi osalejate arvu vaid ainult protsendi, mis on täiesti läbipaistmatu. Kui neid tõsiselt huvitaks mu valik, maksaks hääletus mitte rohkem kui paketipõhine SMS hind. Neid huvitab ainult raha!
TV3 hiilgab oma vaatajate petmisega veel teistegi mängude puhul. Näiteks "Targem kui 5b" on vähemalt kolmel korral kuulutanud välja vaatajamängu, mille võitjat vastupidiselt lubatule saate lõpus välja ei loositagi!
Omaette klassi moodustavad mängud, kus küsitakse kas koer on a) lemmikloom b) maa-õhk tüüpi rakett. Nad võiksid ikka natukenegi oma rahahimu maskeerida ja küsida küsimusi, mis ei alavääristaks vaatajaid.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar