Veel aastal 2007 oli bookinghouse.net väga edukas ja suurete ambitsioonidega online teenusepakkuja. Neil oli pea 20 000 registreerunud kasutajat ja müüdi tuhandeid lennupileteid aastas. Bookinghous'i arendusega tegeles firma nimega InnoFusion, kelle jaoks olid nad ühed suurematest klientidest. Arendajad nägid väga pikalt kurja vaeva, et saavutada kõik see, mis andis bookinghouse.net'ile Eestis pea 50% online piletimüügi turuosa. Pean tunnistama, et nende veebikeskkond oli tõesti tipptasemel usabilityga ja vägagi asjalik.
Paraku liituti 2008 alguses Leedu firmaga UAB Interneto Partneris , millega anti üle ka osaluse kontrollpakk. Ühinemise tulemusena pidi ettevõttest saama baltikumi juhtiv online reisibüroo. Paraku hakkas aga siis kõik allamäge minema - esiteks ühendati IT süsteemid ühtseks, millega lasti vastu taevast kogu Eesti arendajate töö ja vaev, teiseks, unustati täielikult turundus.
Selle aasta alguses lahkus bookinghouse.neti Eesti juht Estravelisse ja täna võime lugeda, et reisibüroo on likvideerimisel. Keegi ei tea, mis oleks juhtunud, kui ühinemist poleks toimunud ja kas endiste omanike ja IT lahendustega oleks majanduslanguse aeg üle elatud. Loodetavasti said Eesti mehed müügitehingust piisava rahakoguse.
Miks ma sellest üldse kirjutan? Aga selleks, et mõttetalgute aastal on hea analüüsida seda, kuidas Eesti nokia üldse saab tekkida, kui head (ja juba käivitunud) ärid müüakse kohe välismaalastele edasi.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar